Returer

RETURPOLICY

Vi är stolta över att ge dig kvalitetsprodukter för att hjälpa dig skapa dina alldeles egna Stretch-Further ögonblick. Vi vet också att det inte alltid går som planerat.

Om du av någon anledning inte är helt nöjd med ditt köp, erbjuder vi dig gratis retur, förutsatt att produkten är ny, i originalförpackning och att alla etiketter är intakta och fortfarande sitter fast på produkten. Returpolicyn gäller i 45 dagar från inköpsdatum. Om returperioden har löpt ut kommer vi inte att kunna erbjuda dig en retur eller byte.

Klicka på knappen nedan för att påbörja din retur:

KLICKA FÖR ATT RETURNERA PAKETET

PRODUKTENS SKICK VID RETUR

Du är naturligtvis välkommen att prova produkten, men vi tar inte emot returer om den returnerade produkten inte är i nyskick, inte är i originalförpackning, saknar någon av etiketterna, luktar av parfym eller andra starka lukter, har utsatts för rök, har tvättats, har spår av pälsdjur, inte har packats ordentligt för retur, har uppsprättade sömmar eller har sytts om eller modifierats på något sätt.

Av hälso- och hygienskäl kan boxershorts och strumpor endast returneras i originalskick och i oöppnad originalförpackning.

BYTE

Vi erbjuder direkta byten via vår returportal. Direkta byten är byte till en annan produkt av samma typ, pris och passform.

Om du vill byta till en annan produkttyp, ber vi dig att välja att returnera produkten i portalen och välja alternativet "Shoppa runt på vår webbplats för att hitta något du gillar". Allt detta kan göras genom att följa stegen i vår returportal.

RETURNERA I BUTIK

Produkter köpta online på shapingnewtomorrow.se kan även returneras i våra svenska butiker.

Produkter köpta i våra fysiska butiker i Sverige kan endast returneras i våra svenska butiker.

RETUR AV DEFEKTA PRODUKTER

I de sällsynta fall du får en defekt produkt ber vi om ursäkt för eventuella besvär som orsakas. Kontakta kundservice så snart du upptäcker problemet, så guidar de dig. Vår kundservice är här för att hjälpa dig genom hela returprocessen.

REKLAMATION

För ärenden relaterade till produktdefekter, besök vänligen vår reklamationsportal för att registrera din reklamation. Klicka här och följ instruktionerna. Vårt team granskar ditt ärende inom 3 arbetsdagar och återkopplar därefter med en lösning.

SÅ RETURNERAR DU

Önskar du att använda vår kostnadsfria returlösning? Klicka på knappen nedan för att komma till vår returportal:

Returportal

Om du har några frågor eller stöter på några problem angående din retur eller byte, vänligen kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.